Vi har forsøgt at give en hjælpende hånd med, så du som kommune eller forsyningsselskab nemt og hurtigt kan få svar på alle dine spørgsmål.  

Sådan kommer du i gang

Det tager forholdsvis kort tid fra du sætter din underskrift på aftalen til, at du er i gang.

Afhængig af, hvor meget din løsning skal indeholde, så vil der være en kort oplæring i vores system, så du ved hvordan du benytter det. Vi har lavet en brugerguide, som du kan læse og følge trin-for-trin i din opstart.

Du kan som kommune eller forsyningsselskab vælge, hvor mange funktioner borgerne skal have adgang til. 

Hvis du f.eks. ønsker kun at benytte appen som sorteringsguide, så kan du sagtens dette uden at skulle benytte vores beskedservice. 

Du kan under Referencer se en liste over vores samarbejdspartnere samt finde udtalelser fra en række af dem. 

Du er også velkommen til at kontakte dem, hvis du har spørgsmål direkte til dem om vores produkt. Ved at klikke på deres logo under Referencer, kommer du direkte videre til deres hjemmesider. 

Vi har mulighed for at få adgang til jeres data om ruter og kommende tømninger gennem en såkaldt API. 

API’en fungerer som en slags bro mellem jeres affaldssystem, hvor den giver mulighed for at sende og modtage data. I skal kontakte jeres udbyder af affaldssystemet vedr. aftale om API og eventuelle omkostninger forbundet med dette. Hvis I har brug for yderligere oplysninger omkring, hvad vi skal bruge af data, så kontakt os endelig.

Beskedservice og indhold

Hvis du er tilfreds med din nuværende beskedservice, så kan du sagtens beholde denne.

Vores beskedservice er et tilbud – ikke et krav til din løsning. 

Da vi ikke anvender sms’er, har du mulighed for at sende et ubegrænset antal beskeder ud uden ekstraomkostninger. Der er heller ikke begrænsning på, hvor lang din besked kan være.

Prisen for beskedservice indgår som en samlet del af dit abonnement uden ekstra opkrævninger. 

Med vores system kan du sende besked til eksisterende ruter, særlige områder, udvalgte veje eller enkle adresser. 

Du har selvfølgelig også mulighed for at sende besked til alle tilmeldte, hvis der f.eks. er information som alle borgere skal modtage samtidig. 

Der er flere muligheder med vores beskedservice. Foruden en automatisk beskedservice, hvor borgerne får besked om deres kommende tømmedag, så har du også mulighed for selv at selve informationer.

Denne form for beskeder kan f.eks. være driftsinformation, hvis der er nedbrud på en skraldebil og tømningen bliver forsinket. 

I vores brugerguide kan du se, hvordan du nemt og hurtigt kan sende besked ud til borgere.

Borgerne har mulighed for at få en automatisk besked om kommende tømninger. Med vores nye funktion kan borgerne faktisk selv bestemme, hvor mange dage før beskeden skal komme, og på hvilket tidspunkt på dagen at borgerne vil modtage informationen.

Priser og abonnement

Perfect Waste er prissat efter antallet af indbyggere i den pågældende kommune. 

Du har samtidig mulighed for at tilkøbe funktioner i appen, hvis du ønsker dette. Kontakt os på jn@perfectwaste.dk vedr. et tilbud til netop din kommune. 

Du er velkommen til at kontakte os på jn@perfectwaste.dk vedr. en oversigt over vores  tilvalg.

Har du brug for hjælp?

Vi har lavet en række brugerguides, som I kan benytte på jeres hjemmeside.

Du finder dem ved at klikke her. 

Vi har samlet en masse materiale, som I kan benytte til f.eks. hjemmeside, pressemeddelelse, sorteringsfoldere, reklamer m.m.

Du finder det hele ved at klikke her. 

Du kan under Kontakt finde vores kontaktformular samt en oversigt over alle vores medarbejdere. 

Klik her for at komme videre til Kontakt

Brugerguide

Perfect Waste Aps
Huginsvej 22
4100 Ringsted

Kontakt
info@perfectwaste.dk
CVR: 41757213

Sociale medier
LinkedIn
Facebook

Scroll to Top