Øget fokus på genanvendelse

Tilpasset sorteringsguide til din affaldsordning

Effektiv kommunikation

Skræddersy dine beskeder,
og målret din information

Økonomisk besparelse

Fordi opgaven er stor, behøver udgiften ikke at være det. 

Er du en af de travle medarbejdere, der til dagligt sidder med driftsopgaver, samarbejde med renovatør og besvarer borgerhenvendelser? Så ved du sikkert også, hvor mange spørgsmål der er forbundet med en affaldsordning.

Det gælder både i forhold til drift, men særligt også hvis man har introduceret nye affaldstyper, øget antallet af affaldsbeholdere eller har præsenteret nye løsninger til den eksisterende ordning.

En effektiv løsninger, der skaber overskud

Affaldssortering behøver ikke være bøvlet. Faktisk er vores mål at gøre det så nemt som muligt. Både for borgerne men også for dig som medarbejder på den anden side af skærmen.

Med vores løsning har vi samlet nogen af de vigtigste funktioner på affaldsområdet, så du kan effektivisere din tid. Med et skræddersyet brugersystem, kan du bl.a. hurtigt sende driftsinformationer ud til udvalgte områder, enkle veje eller specifikke adresser. 

Du har også mulighed for at lave kommunikationskampagner til alle, der har downloadet appen – uden begrænsning af tegn eller meromkostning til forsendelse.

Vores løsninger giver dig

Benyt vores beskedservice til at sende beskeder ud til udvalgte områder, faste ruter, særlige områder eller enkle veje. Du kan f.eks. give besked, hvis der er problemer i forbindelse med nedbrud på en skraldebil, gravearbejde, forsinkede tømning m.m.

Der er i appen mulighed for at se både næstkommende tømning, men også en samlet oversigt over kommende tømninger.

En af de største funktioner i vores app, er sorteringsguiden. Guiden kan både anvendes som en traditionel sorteringsguide med søgeordning, og som scanner. 

Ved at bruge telefonens kamerafunktion, kan en borger scanne en stregkode på en vare, hvorefter sorteringsguiden giver svar på, hvilken skraldespand som affaldet skal i. 

Foruden vores beskedservice, sorteringsguide og tømmekalender, så kan borgerne også anvende appen som genvej til selvbetjening, opslagsværk om affaldstyper, oversigt over adressens materiel og meget mere. 

Kort sat – én samlet digital løsning til borgernes affaldsordning. 

Udover ovenstående funktioner, så kan vi bl.a. tilbyde daglige tilføjelser til sorteringsguidens database, hurtig support og samarbejde ved problemer, kontinuerlig udvikling og mulighed for at komme med inputs til nye funktioner

Hvad siger vores samarbejdspartnere?

Hos os får du mere end en ekstern leverandør. Vi ser vores kunder som samarbejdspartnere, som vi arbejder tæt sammen med og ofte er i dialog med. Det gælder både daglige spørgsmål men også i forhold til udvikling og nye muligheder til vores digitale løsning.

Lyder det næsten for godt til at være sandt? Måske, men det betyder ikke at det ikke er sandt. Derfor har vi også fået nogle af vores samarbejdspartnere til at dele deres erfaringer. 

Perfect Waste Aps
Huginsvej 22
4100 Ringsted

Kontakt
info@perfectwaste.dk
CVR: 41757213

Sociale medier
LinkedIn
Facebook

Scroll to Top