Spørgsmål og svar

Når nøden er størst, er hjælpen nærmest. Du kan herunder finde svar på de hyppigst stillede spørgsmål om vores app, dens indhold og om Perfect Waste som virksomhed. 

Er du en kommune eller et forsyningsselskab? Spørgsmålene på denne side er lavet som en hjælp til borgere, der bruger appen.

Du kan i stedet klikke her for at komme videre til vores selvbetjening for samarbejdspartnere.

Sådan kommer du i gang

Du kan under Referencer se alle vores samarbejdspartnere. Hvis du klikker på logoet for din kommune, kommer du automatisk videre til deres hjemmeside.

Klik her for at komme videre til Referencer

Så snart din kommune eller dit forsyningsselskab har indgået aftale med os, kan du gratis downloade vores app i App Store eller Google Play.

Hvis din kommune eller forsyningsselskab er tilmeldt vores løsning, kan du downloade vores app i GooglePlay eller App Store. Du skal dog være opmærksom på, at nogen kommuner har vores app med eget navn og logo. Derfor kan appen hedde noget andet i netop din kommune. 

Klik her for at downloade i App Store

Klik her for at downloade i Google Play

Du kan tilmelde dig vores løsning uanset om du er lejer eller ejer.

Indhold og funktioner

Der kan være forskel på, hvordan kommuner sorterer affald. Derfor er vores løsning skræddersyet den tilmeldte kommune og deres affaldsordning.

Hvis du opdager, at der mangler et søgeord eller en stregkode i vores database, kan du tilføje den. Hvis du scanner en vare, som ikke er i systemet, kan du foreslå den til os. Det samme gælder, hvis du oplever at der mangler et søgeord

Appen foreslår automatisk om du vil sende det manglende ord til os. 

Du vil inden for kort tid få mulighed for at ændre både antallet af dage og tidspunktet for modtagelse af dine beskeder vedr. kommende tømninger.

Du kan både tilføje og fjerne adresser til din app. 

Klik her for at finde vores brugerguide til, hvordan du gør.

Du har mulighed for både at slette og ændre en adresse i appen. 

Klik her for at finde en brugerguide til, hvordan du gør. 

Du har desværre ikke mulighed for at fjerne funktioner.

Din kommune eller forsyningsselskab har valgt, hvilke funktioner som appen skal indeholde. 

Har du brug for hjælp?

Der kan være flere årsager til, at vores automatiske besked ikke dukker op på din telefon. 

Du har derfor mulighed for at teste om indstillingerne er korrekte ved at udføre en test i appen. Skulle der fortsat være fejl trods test, har du mulighed for at give os besked direkte gennem appen.

Du kan ved at klikke her finde en brugerguide  over beskedindstillinger og test for fejl.

Der kan være flere årsager til, at din adresse ikke kommer frem i appen. 

Kontakt til at starte med din kommune eller dit forsyningsselskab for at høre, hvordan din adresse er oprettet i deres affaldssystem. 

Hvis der fortsat er problemer, kan enten du eller din kommune kontakte os på info@perfectwaste.dk vedr. fejlen.

Afhængig af, hvad fejlen er, kan du som start kontakte din kommune eller dit forsyningsselskab.

Hvis fejlen fortsat ikke kan løses, er du velkommen til at kontakte os på info@perfectwaste.dk. Du skal dog være opmærksom på, at flere af vores samarbejdspartnere selv tager kontakt til os vedr. konkrete fejl. 

Spørgsmål om Perfect Waste

Perfect Waste er en dansk app, der er både ejet og udviklet af danske virksomheder.

Da vores samarbejde er med din kommune eller dit forsyningsselskab anbefaler vi, at du starter med at kontakte dem. 

Det kan være at de har mulighed for at besvare spørgsmålet eller kan hjælpe med eventuelle udfordringer. 

Du kan ved at klikke her finde alle vores kontaktoplysninger. 

Du har også mulighed for at sende en besked direkte via vores hjemmeside eller på en mail til info@perfectwaste.dk

Vi har samlet en række brugerguides, som du kan anvende, hvis du har brug for hjælp til f.eks. beskedindstillinger, opsætning af app m.m.

Klik her for at se alle vores brugerguides.

Perfect Waste Aps
Huginsvej 22
4100 Ringsted

Kontakt
info@perfectwaste.dk
CVR: 41757213

Sociale medier
LinkedIn
Facebook

Scroll to Top