Er du en af de travle medarbejdere, der til dagligt sidder med driftsopgaver, samarbejde med renovatør og besvarer borgerhenvendelser? Så ved du sikkert også, hvor mange spørgsmål der er forbundet med en affaldsordning.

Det gælder både i forhold til drift, men særligt også hvis man har introduceret nye affaldstyper, øget antallet af affaldsbeholdere eller har præsenteret nye løsninger til den eksisterende ordning.

En effektiv løsninger, der skaber overskud

Affaldssortering behøver ikke være bøvlet. Faktisk er vores mål at gøre det så nemt som muligt. Både for borgerne, men også for dig som medarbejder på den anden side af skærmen.

Med vores løsning har vi samlet nogen af de vigtigste funktioner på affaldsområdet, så du kan effektivisere din tid. Med et skræddersyet brugersystem kan du bl.a. hurtigt sende driftsinformationer ud til udvalgte områder, enkle veje eller specifikke adresser. 

Du har også mulighed for at lave kommunikationskampagner til alle, der har downloadet appen – uden begrænsning af tegn eller meromkostning til forsendelse.

Del erfaringer på tværs af kommunegrænser

Er du nysgerrig på, hvordan andre kommuner bruger Perfect Waste? Måske bor du selv i én, der gør noget inspirerende? Har du brug for at tage kontakt til en specifik kommune hjælper? Så hjælper vi gerne med at skabe forbindelsen. Hos os handler det nemlig ikke kun om digitale løsninger – men om fællesskab. Hvorfor starte forfra, når andre allerede har gode erfaringer, du kan bygge videre på? Se alle vores samarbejdskommuner under referencer. Du finder et direkte link til kommunernes information om deres brug af Perfect Waste. 

Perfect Waste Aps
Huginsvej 22
4100 Ringsted

Kontakt
info@perfectwaste.dk
CVR: 41757213

Sociale medier
LinkedIn
Facebook

Scroll to Top